tiistai 17. maaliskuuta 2015

Onpas noloa !







Mä olen kirjoittanut tänne viimeksi t a m m i k u u s s a ! Olen oikeastaan unohtanut koko blogin olemassaolon. En ole kyllä muidenkaan blogeja lukenut, mitä aiemmin tein ihan urakalla. Johtuisiko siitä että nyt opiskellessa muuta luettavaa on niin paljon enemmän. Enää vapaina hetkinä en ole lukenut mitään , vaan lähtenyt yleensä ulos.

No mitäs tänne ?
Ei sen kummempaa. Kahden kodin välillä reissaamista, opiskelua ja välillä onneksi vähän jotain muutakin. 






Tällä hetkellä kirjoittelen Tampereelta ! Mulla on erittäin vähän koulua nyt keväällä, joten se mahdollisti tämän irtioton arjesta. On ollut kyllä todella ihanaa... Tampere on kaunis kaupunki ja siitä on vuosia (ehkäpä jo lähemmäs 10v.) kun olen täällä viimeksi pyörinyt. Istuskelin Tornin 25:ssä kerroksessa MORO skybar:ssa ja päivitin facebookiin että täällä ollaan ja muutaman minuutin päästä ihana ystäväni soitti että hänkin on täällä tänään, lähdetäänkö kahville :D Ihan superhauska juttu, ystäväni otti mut kyytiin ja lähdettiin tallipihan kahvilaan vaihtamaan kuulumisia. 











Parhaat ystävät on niitä kenen kanssa voi jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin, ei tarvi marista että onpas siitä aikaa kun ollaan viimeksi nähty. Kaikilla on omat elämät, se on ihan selvä. Varsinkin jos asutaan eri paikkakunnilla, tapaaminen on huomattavasti hankalampi järjestää. Mut silloin kun tavataan niin nautitaan yhteisestä ajasta, eikä tehdä siitä liian hankalaa:)




Nyt vielä nautiskelen tämän päivän täällä ja sitten suuntaamme illaksi kotiin.




Mukavaa, aurinkoista ja keväistä viikkoa !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti